Σάββατο 30 Ιουλίου 2011


...Όταν ξεκινούσαμε αυτό το blog, δεν περιμέναμε μια τέτοια ανταπόκριση του κοινού αλλά και του Τύπου.

Οικονομική e-εφημερίδα Voria.gr:
"Καιρό τώρα προσπαθώ να καταλάβω, τι ακριβώς παράγουμε και αυξήθηκαν οι εξαγωγές μας (πλην του πετρελαίου και αλουμίνιου). Επί τέλους, κατάλαβα. Εξάγουμε τον «φραπέ» στη Ρωσία. Ένα ακόμη επίτευγμα του ελληνικού πολιτισμού γίνεται κτήματα των ξένων. Πάντα πρωτοπόρα η Ελλάδα.
Εκείνο όμως που δεν κατάλαβα, είναι ότι, αν συνηθίσουν οι Ρώσοι να πίνουν «φραπέ», εμείς τι όφελος θα έχουμε; Δεν μπορούν να τον φτιάχνουν μόνοι τους;"
(http://voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=58569)

Αγαπητέ κ. Καλλισθένη, μάλλον πρόκειται για παρεξίγηση... Με την προσπάθεια εξαγωγής του φραπέ στη Ρωσία, δεν κοιταμε να σώσουμε την Ελλάδα απο την κρίση. Προσπαθούμε να σώσουμε τη δικιά μας, πολύ μικρή επιχείρηση. Και πιστεύουμε πως βρήκαμε ένα προϊόν που ακόμη δεν υπάρχει στη Ρωσία, άρα έχουμε πιθανότητες.

Γιατί το βγάλαμε στον αέρα ως είδηση; ( Γιατί η χώρα μας διψάει να ακούσει θετικές και διασκεδαστικές ειδήσεις, και το μήνυμά μας είναι πως η κρίση δεν είναι τιποτε παρά μόνο μια πρόκληση.

Όσο για τα πράγματα που εξάγει η Ελλάδα. Παράγει και εξάγει πολλά προϊόντα. Απλά τα εξάγει "χύμα" σε Ιταλούς, Τούρκους, ακόμη και Κινέζους, και αυτοί στη συνέχεια τα συσκευάζουν όμορφα και τα μεταπουλάνε.

Πρόκληση είναι να αλλαχθεί αυτή η κατάσταση. Θα ήθελα πολύ να σας στείλω μερικές φωτογραφίες απο τα ράφια των υπεραγορών της Μόσχας, με σειρές και ποικιλίες αυτών των Ελληνικών προϊόντων με ετικέτα "made in italy". Και σε τι τιμές λιανικής πωλούνται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου