Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Κανόνες παιχνιδιού


Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες του blog μας, σήμερα προχωράμε στην επόμενη φάση, με θέμα «το ψάξιμο του παιχνιδιού». Θα σας εξηγήσω μέσα σε λίγες γραμμές, το νόημα αυτών των λέξεων. Αφού προηγήθηκε το ψάξιμο στην Ελλάδα, με τον έλληνα που ενδιαφέρεται με νύχια και με δόντια να βγει στην αγορά της Ρωσίας, και πήραμε πληροφορίες, τιμές κτλ. απ’ αυτόν, προχωράμε στην σκακιέρα της Ρωσίας…
Για να μάθουμε λοιπόν το παιχνίδι στην Ρωσία, καθόμαστε ατελείωτες μέρες και νύχτες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μας, με μάτια κόκκινα και ορθάνοιχτα υπό την επήρεια της καφεΐνης. Στόχος μας είναι να μάθουμε «ποιοί» είναι οι παίκτες της αγοράς, πόσο «μεγάλοι και τρανοί» είναι, και πώς «στήνεται» το όλο παιχνίδι. Το ρώσικο internet φυσικά μας παρέχει όλες αυτές, τις ζωτικά σημαντικές για μας, πληροφορίες. Βρίσκουμε και εντοπίζουμε καταλόγους στους οποίους φαίνονται οι μεγαλύτεροι εισαγωγείς, έμποροι. Καταγράφουμε στο μυαλό και στο χαρτί τα ονόματά τους, βρίσκουμε τον τρόπο που δουλεύουν αυτοί στην αγορά. Δηλαδή, εισάγουν από τον έλληνα λάδι, και το πουλάνε κατ’ ευθείαν σε καταστήματα; Αν ναι, ποια καταστήματα είναι αυτά, και για τι ποσότητες μιλάμε? Αν όχι, μαθαίνουμε που κατευθύνεται το λάδι αυτό, και πόσες πόρτες χτυπάει μέχρι να καταλήξει στο στομάχι του καταναλωτή! Θα πρέπει να γνωρίζεται ότι η κάθε αγορά είναι διαφορετική, ανάλογα με το εμπόρευμα. Άλλα καταλήγουν σχεδόν άμεσα στον καταναλωτή και άλλα περνάνε από πολλά στάδια.
Επίσης, ψάχνουμε για κάποια ενδεχόμενη έκθεση που διεξάγεται εκείνη την περίοδο. Αν είμαστε τυχεροί και πιστέψτε μας, είμαστε τις περισσότερες φορές, όχι για να καυχηθούμε, αλλά επειδή οι εκθέσεις εκεί (Μόσχα-Κίεβο) είναι τόσες πολλές, που όρεξη να ‘χεις (και λεφτά), θα βολτάρεις συνεχώς εκεί μέσα… Πλησιάζουμε τα πιο σούπερ-ουάου stand, και αντλούμε πληροφορίες για τον παίκτη που βρίσκεται μπροστά μας. Που πουλάει; Από πού αγοράζει; Τι αγοράζει; Αν δεν είμαστε τυχεροί, διότι δεν υπάρχει έκθεση με το θέμα μας, κάνουμε βόλτες σε μαγαζιά με το προϊόν που μας ενδιαφέρει, συλλέγουμε πληροφορίες σχετικά με την ποιότητα, τις τιμές, την χώρα προέλευσης κτλ.
Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, μαθαίνουμε τον χορό στον χώρο, που επρόκειτο να χορέψουμε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου