Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Οδηγία Νο 1

Όπως σας υποσχεθήκαμε στην προηγούμενη δημοσίευση, από σήμερα ξεκινάμε την παρουσίαση της δικιάς μας, μικρής αλλά πολύτιμης πορείας που μας έφερε σε μια σταθερή τροχιά στο χώρο του consulting. Στην ενότητα Νο 1 έχουμε συγκεντρώσει τα βήματα προετοιμασίας, που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για να πετύχει οποιοδήποτε προϊόν στη Ρωσία…

1.1 Για να πουλήσεις κάτι, είτε είναι ο φραπές , είτε το λάδι, είτε το μάρμαρο… κάτι πρέπει να ξέρει για το προϊόν αυτό. Και εμείς, τις περισσότερες φορές, στην αρχή δεν έχουμε ούτε την παραμικρή ιδέα για το τι θα προβάλλουμε. Μέσα σε 1-2-3 βδομάδες θα γίνουμε αν όχι ειδικοί… τουλάχιστον, νεοφώτιστοι πρωτάρηδες – ακριβώς αυτό που χρειάζεται ένας πωλητής.
Αφού εξαντλήσουμε όλες τις ανοιχτές πηγές γνώσης, όπως η ιστοσελίδα του παραγωγού, τιμοκατάλογοι, έρευνες κλπ, «βομβαρδίζουμε» με ερωτήσεις εκτάσεως 2 σελίδων τον «έλληνα-παραγωγό» (ο οποίος ενδιαφέρεται να βγει στην ρώσικη αγορά). Οι ερωτήσεις αυτές αφορούν πιστοποιητικά, ορολογίες, με μια λέξη κάθε απορία μας, διότι εμείς θα διαπραγματευτούμε με τον ρώσο!

1.2. Μεταφράζουμε το προφίλ της ελληνικής εταιρείας και άλλες βασικές πληροφορίες στην ρώσικη γλώσσα, και το αποστέλλουμε στους συνεργάτες μας στην Ρωσία & Ουκρανία. Γιατί, βλέπετε, δεν έχει μάθει ακόμη Ελληνικά… ούτε καν Αγγλικά, τις περισσότερες φορές!!!

1.3.Παράλληλα εντοπίζουμε και καταγράφουμε σε μια λίστα στοιχεία τα οποία ο έλληνας πελάτης μας θεωρεί ότι τον κάνουν να ξεχωρίζει, βαπτίζοντας τον εαυτό του με προσφωνήσεις όπως «καλύτερος », «πρωτοπόρος» κτλ. (κάτι το οποίο του αρέσει να κάνει σχεδόν πάντα). Τα στοιχεία αυτά ανήκουν στην φαρέτρα μας, και τα χρησιμοποιούμε όταν βρισκόμαστε σε τηλεφωνικές συνδιαλέξεις με τους ρώσους αντιπροσώπους.

1.4. Λέξεις κλειδιά, , φράσεις, εκφράσεις , οι οποίες θα μας βοηθήσουν στην εύρεση πιθανών συνεργατών, στο ρώσικο διαδίκτυο.

1.5. Παράλληλα απευθυνόμαστε στον έλληνα επιχειρηματία με σκοπό την δημιουργία λογαριασμού e-mail από το οποίο θα αποστέλλονται οποιεσδήποτε πληροφορίες στην Ρωσία. π.χ. russia@όνομαεταιρείας.gr ή ukraine@όνομαεταιρείας.gr Επιπρόσθετα στον χώρο του business είναι σημαντικό να συστήνεσαι ως αντιπρόσωπος της εταιρείας, και όχι σαν μεσολαβών διερμηνέας ή διαπραγματευτής-ατζέντης. Αποκτάς ένα κύρος και συνεπώς την εύνοια του συνομιλητή σου.

1.6. Ζητάς από τον έλληνα επιχειρηματία να στείλει στη Μόσχα και στο Κίεβο τα δείγματά του και τα έντυπα κτλ. Με τα τρόφιμα υπάρχει πολλές φορές πρόβλημα στην αποστολή με κούριερ ή ταχυδρομείο, οπότε το λύνουμε «ανεπίσημα»… θα σας πούμε άλλη φορά το πώς.

1.7. Στο τελευταίο στάδιο κάνουμε μια παρουσίαση με πληροφορίες, φωτογραφίες και στοιχεία του έλληνα πελάτη μας, και τον αναρτούμε στο site www.greekb2b.ru . Για τον κατάλογο αυτό θα σας πούμε πάλι άλλη μέρα – αρκετά σας κουράσαμε σήμερα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου