Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Παρασκευή 12 Αυγούστου, ώρα 05:00 μ.μ.

Παρασκευή 12 Αυγούστου, ώρα 05:00 μ.μ. Η πόλη είναι άδεια ή σχεδόν άδεια, κάποιοι έχουν φύγει, κάποιοι ετοιμάζονται να φύγουν, κάποιοι κάνουν μπάνιο, κάποιοι τακτοποιούν τελευταίες εκκρεμότητες πριν το τριήμερο …
Εμείς εδώ, στο γραφείο, προσπαθώντας γενικά να σκεφτούμε, είπαμε να βρούμε τουλάχιστον το λογότυπο της συσκευασίας του φράπε μας στην Ρωσία.
Η πρώτη ιδέα είναι αυτή…Εσάς πώς σας φαίνεται?  
Γράψτε μας, έχουμε πολύ ανάγκη την γνώμη του κοινού, την δική σας την γνώμη, δηλαδή. Ειδικά αυτές τις «δύσκολες» ώρες πριν τις τελευταίες διακοπές της φετινής καλοκαιρινής σαιζόν.   
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων



2 σχόλια:

  1. Εγώ που ξέρω τί είναι ο φραππές, μου αρέσει. Τώρα, ο Ρώσος που δεν ξέρει, βλέποντας αυτό το σχέδιο θα το περάσει για μεταλλαγμένο προϊόν. Όλα τα φταίει το χαμόγελο πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδη φίλε μου αγαπητέ, να του σβήσουμε το χαμόγελο σε στυλ "Γκεστάπο"? Να του βάλουμε και ένα μουστλακι απ' αυτά τα...του Αδόλφου? (πλάκα κανω, ε?)
    Εμένα μου φαίνεται πως, απλά ο αφρός πρέπει να "αφρέψει"... σαν αρακάς έχει γίνει! )))

    ΑπάντησηΔιαγραφή